Çok kötü bir yer. Kadın tatlı dil ve güler yüz ile insanları kandırıyor. Lazer yaptırmak için gittim. Tüm vücut uygun fiyata anlaşıyorsunuz, fakat kadın bunları makine görmez. Bunlar daha ayva tüy diyerek yarım yamalak yapıyor. İnsan sağlığı ile oynayan güler yüz satan bir mekan. Ben gittim yaptırmadığım seansın parasını dahi alamadım.
Yorum Gönder