Bir arkadaşın tavsiyesi üzerine Asus Zenfone 2 telefon aldım. Daha önce Asus ilk aldığım bilgisayardı. İşletim sistemi gayet güzeldi. Bu düşünceyle telefonunu da aldım. Ancak telefonun görüntülü konuşmasının olmadığını görünce büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Böyle bir telefonun görüntülü konuşmasının olmaması firma için büyük bir ayıp ve kayıptır. Firma da söylemedi. Konuşmak için iki tarafında başka bir program yüklemesi gerekmektedir. Bu durumu önceden bilseydim almazdım. Bir an evvel bu ayıbın ve mağduriyetin giderilmesini talep ediyoruz.
Yorum Gönder