İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Apple Store Müşteri Hizmetleri Saygısızlığı.

Apple Store Müşteri Hizmetleri Saygısızlığı.

Dün saat 18.00 civarında Apple müşteri temsilcisi ile görüşme yaptım. Beni m** isimli bir üst kademe yetkiliye bağladılar ve sorunumu anlatmaya çalıştım fakat karşıdaki beyefendi beni azarlar ve dalga geçer gibi konuşmaya başladı uyarmama rağmen aynı şekilde konuştu ve sorunuma bir cevap vermediği gibi dosyanızı kapattım başka bir şey yoksa telefonu kapatın gibi saygısızca konuştu. Apple bu olaya bir çare bulsun.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget