Dün saat 18.00 civarında Apple müşteri temsilcisi ile görüşme yaptım. Beni m** isimli bir üst kademe yetkiliye bağladılar ve sorunumu anlatmaya çalıştım fakat karşıdaki beyefendi beni azarlar ve dalga geçer gibi konuşmaya başladı uyarmama rağmen aynı şekilde konuştu ve sorunuma bir cevap vermediği gibi dosyanızı kapattım başka bir şey yoksa telefonu kapatın gibi saygısızca konuştu. Apple bu olaya bir çare bulsun.
Yorum Gönder