1.4.17 tarihinde işimden dolayı Antalya'da idik eşimle. Uçak kalkışına kadar Expo'yu görelim dedik. Tramvaya bindik fakat giden arkadaşlar vaktin yeterli olmayacağını söyleyince bizde en azından uzaktan görelim deyip devam ettik. Yürüyen merdivenlerden çıkıp turnikelerden bir fotoğraf çektik ki oradaki güvenlik para basarak aşağı inebileceğimiz söyledi. Oysa biz dış tarafa geçmemiştik. Misafir olduğumuzdan kartımızda da para kalmamıştı, doldurulacak yerde yoktu. Saat. 4 civarıydı. Expo tramvay durağında üzerinde Ulusal Özel Güvenlik amblemi olan güvenlik bize zorluk çıkardı. Oradan geçen bir amca olmasa orada kalacaktık öylece. Orası turistik bir bölge ve insanlara yardımcı olacak görevliler bulunmalı. Oradaki kötü anımızdan dolayı bir daha Expo'yu gezmeyi falan düşünmüyoruz!
Yorum Gönder