İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Akyıldız 2.El Otomotiv Personelinin Üslubu Rahatsız Etti.

Akyıldız 2.El Otomotiv Personelinin Üslubu Rahatsız Etti.

10 Nisan Pazartesi günü Akyıldız Plaza'dan 2.el araç almak için telefon görüşmesi yaptım. Telefonda konuştuğum kişinin üslubu beni rahatsız ettiği için firmaya mail atım. 11 Nisan sabahında firma yetkilisi olduğunu belirten A**K** benimle konuşup konun ne olduğunu sordu. Ben de anlattım. Sonrasında bana dün benimle konuştunuz demez mi? Bunları yazmaya hakkınız yok der gibi bir konuşma geçti aramızda. Ben ise üslubundan rahatsız olduğunu belirttim ve rahatsızlığımı dile getirdim sadece. Halbuki arayıp konuyu anlamayı tercih etseydi işler bu kadar uzamazdı. Adamın özrü kabahatinden büyük. Ben müşteriyim ve müşteriler daima haklıdır.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget