Bugün öğleyin 12.00 civarında Isparta ayazmana A101 de çocuk sandalyesi bulamadık, gülevler A101 i aratarak s. T hanımla görüşüldü fıstık yeşili çocuk sandalyesi 1 tane ayırdığını söyledi, 1 saat sonra mağazaya ulaştım fakat s*** hanım sandalyeyi ayırmadan başka müşteriye satmış. Bana neden ayırıp satılmaz gelip alın dediğini ayırmayacaksanız söz vermeseydiniz dediğimde "çok yoğunum sen gibi terbiyesizle" uğraşamam dedi yüzüme daha bakmadan ofise girdi. Müşteri memnuniyeti sıfır. Mevzu ürün ayrılmaması değil s** hanımın müşteriye ses tonu davranışı tavrı. Bu kadar yıllık müşterinizdim bu tavırlar karşısında üzülerek belirtmeliyim artık alışverişimi mağazanızdan düşünerek yapacağım. Şikayetimin değerlendirilmesini ve dönüş yapılmasını rica ediyorum.
Yorum Gönder