İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Zafir Termal Otel Çok Pişman Olduk!

Sosyal paylaşım sitesinde gördüğümüz reklam üzerine 4 aile gittik. Kendi sitelerinde yer alan yorumlar olumluydu (?) Yönetim ve hizmet anlayışı çok kötü. Tam pansiyon gitmiş olmamıza rağmen suyu sadece yemek saatlerinde ücretsiz içebiliyorsun. Yemekte bile suyu bardakla (şişeye doldurunca garsonlar gelip kaba bir şekilde uyarıyor) ve her seferinde sıra bekleyerek içebiliyorsunuz. Yönetim ve hizmet kalitesi kötü. Neredeyse her gün tavuk eti ve hindiyle yapılmış birbirinin aynı olan lezzetsiz yemekler var. Odalarda yoğun yemek kokusundan durulmuyor. Asansör yok. Havuzlara ulaşmak zor. Havuzlarda hijyen kurallarına uyulmuyor. Kısacası hiç memnun kalmadık.

Yorum Gönder

MAHİDEVRAN VAHA BEACH ALANYA OTELDE 23 GÜN ÇALIŞTIM.SİGORTAM 2 FARKLI ŞEKİLDE YATIRILMIŞ.22 VE +1 GÜN YATIRILMIŞ.MAAŞIM YATIRILMAMIŞ.SAVCILIĞA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNACAĞIM.YETKİLİLER KİMSE İRTİBATA GEÇSİN.

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget