Sayın yetkili garantili cihazımız elimizden düştü diye tamiri mümkün olan cihazımı yapmak yerine bana 1468 TL'ye yeni tel vermeyi öneriyorsunuz yazık bu markanın böyle işlere ihtiyacı yok bence yazıklar olsun sorun çözme yerine sorun yaratılıyor servislerde konuyu mahkemeye taşıyıp hakkımı arayacağım rapor elime geçsin.
Yorum Gönder