Yurtiçi Kargo iyi bir kargo işini düzgün yapıyor diye internet gönderilerimizle ilgili onlarla anlaşmamıza rağmen. Aradığımızda gönderilerimizi almayıp üstüne üstlük siz getirin deniyor. Ayrıca acil bir kargomuz olduğunda 1 adet koli için 25 adet koliyi indirmem lazım siz gelin alın deniyor. Bu ne rahatlık anlamış değilim. Şu anda firma olarak Yurtiçi Kargoyla çalışmama kararı almak üzereyiz. Bu onların tercihiydi.
Yorum Gönder