İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

D-Smart Net Modem Sorunumu Çözemedi.

Yaklaşık 1 ay önce D-Smart'tan aldığım modem yandı. Büyük bir uğraş sonucu 15-20 gün kadar sonra yeni modeme ulaşabildik. Gelen modem, bakalite benzeyen çok kalitesiz bir aletti. Aldığımızdan bugüne en az 20 müşteri temsilcisiyle görüştüm ve kurmaya çalıştım. Hiçbir şekilde çözüm üretmediler. D-Smart'ın sisteminde gözüken modemle aldığımız modemin alakası yok, bu nedenle de bize yardımcı olamadılar. Buna bağlı olarak, bilgisayardan anlayan birine danışın gibi bir geri dönüş aldım. Bugün başka bir firmanın modemini aldım ve internet bağlantısını ancak bu şekilde sağlayabildim. Verdikleri modemi geri iade etmek ve paramın geri iade edilmesini istedim. Modem ücretinin faturadan düşürülmesini istediğimizde geri iadenin yapılamayacağını söylediler.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget