İlk önce 30 40 kere aradıktan sonra telefon açılıyor ve telefonların 90%i açmıyorlar. 2. telefonu açan bayan aşırı derecede saygısız konuşan birisi benim bütün telefon görüşmelerimi inceleye bilirler. Kargom adresime gelmediği halde ve hiçbir not görmediğim halde geldiler yoktunuz not bıraktılar dediler ve merkeze şikayet ettim, sağ olsunlar aradılar tekrar göndeririz dediler. Ama şube ısrarla "getirmeyeceğiz siz gelin alın "dediler. Ben onlara merkezle görüştüm dedim, "merkeze şöyle biz bir kez gönderiyoruz tekrar gönderemeyiz "dediler. Bunları geçtim bugün gittim şubeden teslim aldım başka bir kargom vardı onun dağıtımda olduğunu söylediler, dağıtımı aradığımda şimdi kapıdayım not bırakıyorum dedi ve üzerime kapattı tekrar aradım 5 dk bekle dedim,beklemedi o da, önemi yok ama 3.4 dk sonra eve geldim, hiçbir not görmedim. Ben yine gidip alacağım uğraşmayacağım ama bu çok çirkin bir şey...
Yorum Gönder