Alemdağ şubesiyle alakalı bir sürü şikayet kaydım olmasından dolayı çağrı merkezini arayıp adresten alım için talep oluşturuyorum ama ne yazık ki çağrı merkezinin talep açması bile Alemdağ şubesinde çalışanlarını adresimde bulanan kargoyu almaya davet ettiremedik bu nasıl bir yoğunluktur. Adrese gelmiş kargoyu dağıtıma çıkarmadan eksik adres diyerek işlem açılıyor daha sonra uzun çabalar ve şikayetler sonrası güçlükle 1 ürünüm kırık da olsa geliyor eğer şube çok yoğunsa talebe göre bir şube daha açarsın ve bu kadar şikayet oluşmaz artık yoruldum. Her gün buraya şikayet yazmaktan ama burası olmada da geri dönüş yapmıyorlar.
Yorum Gönder