2+1 stüdyo daire diye anlatılarak almış olduğumuz ve tamamen iyi niyetimizle kısmen okumuş olduğumuz sözleşmeden de pek bir şey anlamadık ve kalkıp yerine yani Yalova'ya gittik, bizlere 1 oda 1 salon Amerikan mutfak banyo WC'den oluşan bir örnek daire gösterdiler, bende parayı peşin ödeyerek tapumu aldım. Şimdi ise bana yalnızca bir oda aldığımı bu odada 2 yetişkin 1 çocuk kalabileceğini söylediler sözleşmede meğer 2+1 kişi diye yazıyormuş. Geri vermek istedim kötü bir muamele ile karşılaştım dava açmaya hazırlanıyorum.
Yorum Gönder