İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kamil Koç Otobüs Buz Gibi Resmen Donuyoruz.

Şu anda 31 hu 4** plakalı Kamil Koç otobüsü ile İstanbul'dan Bozüyük'e seyahat ediyorum, orta kapının karşısındaki koltukta oturuyorum ve ciddi derecede soğuk geliyor kapının olduğu yerden, muavini çağırmak için ihtiyaç tuşuna bastım ve 3-4 dakika bekledim kimse gelmeyince kalkıp şoförün yanına gittim, durumu anlattım, bana cevap olarak "orası bizim ambarımız malzeme var dedi, hep öyle mi çözümü yok mu diye sordum orası öyle diye cevap verdi bu kez. Bir otobüsün o şekilde soğuk olması ne derece doğru sizce? Her geçen gün kalite düşüyor. Bacaklarım buz tuttu.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget