Wirofon uzun zamandır teknik destek veremiyor. Zaten başından beri de hem yazılımda hem networkte sorunlar hep oldu. Şu anda geri dönüş de yapmıyorlar. Bir bildiri bile yayınlama ihtiyacı duymuyorlar. Fakat halen para almaya devam ediyorlar. Türk Telekom yabancıların eline geçtikten sonra vefat etti arkadaşlar.
Yorum Gönder