İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Selam Et Lokantası Haksız Kazanç.

19 Şubat 2017 pazar günü saat 16:00 gibi bu lokantaya gittim ve siparişimi verdim. Bir çorba dahi 20 dakikada ancak uyardığım zaman ve sipariş ettiğim et ile birlikte geldi. Bu gecikme yüzünden 1.5 yaşındaki bebeğimin sabrı tükendi ve artık mama sandalyesinde daha fazla oturmadı. Çorba vaktinde gelse sıkıntı çekmezdim. Çorbada yanık tadı vardı, dibi yanmış ve bayat mercimek çorbasını getirdiler. En önemlisi suyu küçük bir bardağa 1.5 litrelik bir su şişesinden doldurarak 1 TL hesap ekliyorlar. 1.5 TL olan bir şişeden yaklaşık 12 bardak su çıktığı düşünüldüğünde 1.5 TL'lik suyu 12 TL'ye hiçbir lüks restoranda dahi olmayacak bir fiyata satarak (100 ml'lik1 bardak olduğu için kimse fark etmiyor) haksız kazanç elde ediyorlar. Durumu yetkiliye bildirdiğimde kalabalık olduğunu söyleyip kulağının arkasına koydu.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget