İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Problem Çözememe.

Yaklaşık 6 ay kadar önce Kıbrıs'tayken, Vodafone'u arayarak paket tanımlaması gerçekleştirdim. Çağrı merkezi'ndeki arkadaş, paket tanımlamasını gerçekleştirdiğini söyleyip kapattı. Sonra bu tanımlamanın gerçekleşmediği ortaya çıktı ve yaklaşık 700 liralık faturalandırma gerçekleştirildi. Bende ödemeyi ret ettim, Vodafone icra hakkını kullandı. Hakları olmayan parayı avukat bedeli de eklenerek benden tahsil ettiler. Bende kendilerini tüketici mahkemesini verdim. Bu süreçten sonra hattımı almak için Vodafone Cevahir şubesine gittim, kendileri borcumun devam ettiğini söylediler. Vodafone'u aradım, CRM'de hata oluştuğunu borcumun olmadığını, konu ile ilgileneceklerini ve hattımın yeniden açılması için çalışacaklarını söylediler. Bunun üzerinden 2 hafta geçti ve kimse tarafından aranmadım. Bu kadar kötü bir iş ahlakı olamaz. Haksız şekilde fazladan paramı aldılar ve hattımı vermiyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget