Yaklaşık 1 yıl önce evimize 2 yıllık taahhütlü bir internet bağlattım fakat bağlattığım sınırsız internet sadece modemin olduğu odada dahi zor çekiyor. Bunu yetkililere ben arayıp söylemekten bunaldım fakat onlar hiçbir şekilde sıkıntımı gidermeye çalışmadılar. Benden her ay 53 TL para kesiliyor kullanamadığım internete para ödüyorum. Servisi kötü çalışıyor resmen başının çaresine bak der gibi. Ben çok pişmanım sistemi iptal etmelerini istiyorum fakat bana taahhüt cezası çıkarıyorlar çıldırmak üzereyim. Sizlere de derdimi duyurdum.
Yorum Gönder