2016 11. ayda harcama itiraz formu göndermeme rağmen banka halen benden ücret talep etmektedir. Kredi kartım şifresiz sanaldan isteğim dışında işlem yapıyor ve banka 3 ayı geçmesine rağmen halen yapmış olduğum harcama itiraz formuna cevap vermiyor. Bu yüzden hem kredi notum düştü hem de ayda 1000 TL civarı asgari ücretim geldiği için ödeyemediğimden dolayı kartımı kapatıldı. Yapılan bu uzun süre mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Ve bir an önce sonuçlanmasını.
Yorum Gönder