Vodafone Net fiber 32 Mbit internet kullanıyorum. Son 10 gündür internet hızım 2-3 mbit civarında. Müşteri Hİzmetlerini aradığımda F**** Hanım bir günde 135 GB internet kullandığımı ve kotayı aştığımı iddia etti:) hemen arkasına tekrar aradım bu defa E****hanım 14 GB kullandığımı kota aşımı söz konusu olmadığını söyledi. Ya feci bir sistemleri var ya da müşteriyi aldatmakta bir beis görmüyorlar. E**** Hanım internet hızımı artıracağını söyledi ve artırdığını söyleyip vedalaştık. Ama hızım dahada düştü şu an 2 mbiti geçmiyor.
Yorum Gönder