Şikayet için uzun uzun yazmaya gerek yok Ertem Şener'in sözde tarafsız olarak yaptığı ama taraf tuttuğu moderatör ayıptır bir kendisini izlesin sırf o yüzden dahada o programı izlemiyorum ve de çevremde bundan dolayı izlemeyen arkadaşlarım var.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Şikayet için uzun uzun yazmaya gerek yok Ertem Şener'in sözde tarafsız olarak yaptığı ama taraf tuttuğu moderatör ayıptır bir kendisini izlesin sırf o yüzden dahada o programı izlemiyorum ve de çevremde bundan dolayı izlemeyen arkadaşlarım var.
Yorum Gönder