2 aydır internet yok. Arıza kaydı bıraktım. Kontrol etmediler. Kapattırmak isteyince "300 TL cezası var" diyorlar. Tamir etmiyorlar. "Elinize ölçü aleti alıp hattı kontrol edin" diyorlar. "Türk Telekom'u aramamız gerekiyor" diyorlar. "Ben sizin müşterinizim ben neden arayacağım" diyorum. Saçma sapan bahaneler söylüyorlar.
Yorum Gönder