Saat & Saat internet mağazasından almış olduğum ürün, 11 gün geçti ve hala tarafıma kargolanmadı. Dün sabah (13.02) müşteri hizmetlerinde görüştüğüm bayan, daha önceden ürünün kalite kontrolden geçmediğini, bu nedenle bu uzamanın yaşandığından ve de "merak etmeyin paketiniz kargolanmaya hazır, yarın (14.02) elinizde olacak" demesine rağmen, bu sabah (14.02) tekrar aradığımda, ürünün kalite kontrol aşamasından geçmediğini ve dilersem farklı bir ürün sipariş edeceğimden bahsetti. Dün bana "kargo paketiniz hazır" denmişken, bugün güya hazır olan paketin, (yeni ürünün de) kalite kontrol aşamasından geçemediğini öğreniyorum. Müşteri hizmetleri yalan söylemiş oldu. Ayrıca madem bu kadar sorunlu ürününüz var, satışa sunmayın.
Yorum Gönder