Vodafone Net'te yaşadığım problemlerden dolayı sözleşmeyi iptal ettirdim. Son faturayı da Tüketici Mahkemesine verdim. Karar lehime çıktı yaklaşık üç ay oldu hala ödeme alamadım. Bir de telefon değil internet üzerinden sadece talepte bulunabiliyor. Muhatap olmak istemiyorlar herhalde. İşin hangi aşamada olduğunu da bilemiyoruz. Hizmet kalitesi her aşamada sorunlu.
Yorum Gönder