Cihaz 4 kez servisinize geldi neden değişim talebim kabul edilmiyor da inatla tamiri yapılmak isteniyor ki zaten tamiri de düzen tutmuyor! Müşterilerinizi mağdur etmemek için Eşdeğer yedek bir cihaz verseniz süreç bu kadar sıkıntılı geçmeyecek bu kadar konuşup sinirlenmeyeceğim! Bu işi ya hakkıyla yapın ya da piyasadan çekilin! O kadar sinir ettiniz ki oraya gelip bağırıp çağırmak istiyorum. Sanırım yakın zamanda bu da olacak! Yasal olan azami tamir süresi geçtikten sonra (28.02.2017 tarihinde) cihaz sorunları çözülmüş bir şekilde tarafıma ulaşmaz ise Fatih/İstanbul Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağıma bu tarihten sonra kendime sıfır bir cihaz alıp, cihazı tamir etseniz bile cihazın tarafımdan kabul edilmeyeceğini bildiririm. Tüm yöneticilerinizin bilgisi olsun. Hepsine bu şikayeti yönlendirin masalarında rahat rahat oturmasınlar! Form numara: 287203
Yorum Gönder