İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net 'e Bulaştığıma Pişmanım!

2 Şubat tarihinde Vodafone Arnavutköy Ersan İletişim şubesine internet için başvurdum. Aradan 3 gün geçti başvurumun akıbetini öğrenmek için aynı şubeye gittim. 45 dakika beklettiler. Hep tanıdıklarını önden aldılar. Ben en son dayanamadım. İnternet başvurumu iptal edin dedim. Bana "Biz iptal edemiyoruz müşteri hizmetlerini ara" dediler. Aradım bana "3 gün geçmesine rağmen sizin adınıza herhangi bir işlem yapılmamış gidin evraklarınızı alın" dediler. Şubeye gittim tekrar onlarda aradılar evrakı bulamadılar. Orada benim kimlik fotokopi vb. var. Bu nasıl sorumsuzluktur. Evraklarımdan doğabilecek hukuksuzluktan Vodafone sorumludur. Ayrıca reklam yaparken anında internet eve gelecekmiş gibi bir algı yaratıyorsunuz ama gerçekler bu şekilde. Vodafone'a bulaştığım için pişmanım...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget