İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Esse Ürün Elimde Kaldı, Muhatap Yok.

Şanlıurfa Esse mağazalarında aldığım ve sadece üçüncü kullanımda rengi atan 1300 TL'ye aldığım yemek takımımı Şanlıurfa Esse mağazasına bildirmek için gittiğimde zaten firmanın iflas ettiği tabakların elimde kaldığı söylendi müşteri hizmetleri numaralarına ulaşamıyorum. Yazıklar olsun Esse'ye birileri duyup dönüş yapsın. Bu saçma mağduriyet giderilmeli yoksa farklı yollarla hakkımı arayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget