Vodafone Net hakkında şikayette bulunmak istiyorum. İnternetimi kapattırmak istediğimde ilk yetkili kişi 60 TL civarına taahhüt bedeli ödeyeceğim konusunda bilgi verdi, bende yönlendirdikleri şekilde kapatma talebimde bulundum.Daha sonra bana 334 TL ceza geldi, itiraz ettim 2 ay kullanmakla 334 TL ödenmez bir yanlışlık yaptınız dedim, evet bir yanlışlık var denilip incelemeye alacağız dediler ve 3 hafta boyunca ne müşteri temsilcileri bana yardımcı olabildi ne de bana dönen oldu.9 Şubat' ta faturamın son ödeme tarihi son 1 gün var ama 1 ay inceleme işlemleri bitmedi gerekli yardımı sunamadılar, takip numarası almaz mısınız dediler, ben de siz vermediniz dedim doğru miktar bu ödeyeceksiniz dediler, sonra evet yanlışlık var bekleyin dediler, önemli değil son ödeme tarihi geçse de olur dediler, arayıp Vodafone Net temsilcileri ile görüştüğümde en son aradığımda siz ilk defa arıyorsunuz dediler...
Yorum Gönder