Almış olduğum notebook en başından beri arızalı durumdaydı, 1 2 kez yollamama rağmen arızayı çözmediler, notebookuda değiştirmediler, daha sonra kutusunu ve faturasını değiştirip bize yanlış fatura ve kutu gönderdiler. 3. kez göndermemiz durumunda kutuyu ve faturayı değiştirmiş halde gönderdiler ve bir dahaki yollamamda yanlış fatura ile yolladığımı bu faturanın bu bilgisayara ait olmadığını iddia ettiler. Evet ait olmadığı doğru. Çünkü bize yanlış fatura kutu yollamışlardı, bilgisayarı aldığımız yerden faturanın bir kopyasını alıp tekrar yolladım ama gene ilgilenmediler. Pişmanım keşke Teleservice'nin bir ürününü almasaydım.
Yorum Gönder