Arıza kaydıma hiçbir şekilde geri dönüş yok ,30 telefon görüşmesi onlarca mail yolladım daha ne kadar bekleyeceğim konusunda hiçbir net bilgi alamadım (otomatik mesajlar hariç) 72 saatlik yasal süreç geçti! 14 gündür bekliyorumhala, sorunumun nasıl ve ne zaman çözüleceğini bilmiyorum! Ve sizin bukonuyu çözebileceğinizi zannetmiyorum size hiç güvenim kalmadı! (Sorunum hizmet aldığım şirket tarafından portumun işaretlenmesi) 14 gündür bu sorunu çözemediniz.
Yorum Gönder