Tam 4 defa parça değişimi olmasına rağmen 4 defa servis hizmeti almasına rağmen aralık ardından Şubat ayına kadar hala değişim raporu verilmedi. 2 defa spiker değişti, 1 defa kamera değişti. Bir defa ana kart değişti değişmeyen parçası kalmadı elimde fişler mevcut Tüketici Haklarına gideceğim garantim var ve değişim yapılmıyor...
Yorum Gönder