İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Net 3 Aydır İnternet Yok.

3 aydır internetim yok. İlk 1 ay "modeminiz bozuk" denildi, sonraki 1 ay şikayet oluşturuldu ama hiçbir çalışma yapılmadı. Son 1 ayda ise genel arıza var deyip geçiştirildi. 0850 542 0 542'yi aradığımda görüşmenin başında telefon numarasını girmem isteniliyor. Girdikten sonra bölgesel arıza var deniliyor ve müşteri hizmetleriyle görüşme seçeneği dahi sunulmuyor. Kullanıcı değilmişim gibi aradığımda ise teknik desteğe bağlıyoruz diyorlar ancak tekrar menünün başına gönderiyorlar. Telefon numarasını giriyorum ve yine konuşacak kimse bulamıyorum. Dijital pazarlama uzmanıyım ve işlerimi internet üzerinden yapıyorum. Tam 3 aydır evimde internet yok ve bütün işlerimin aksamasına neden oluyor. İnternet olmamasına rağmen 3 aydır fatura ödemek zorunda kalıyorum. İnternetimi dondurmayı dahi kabul etmiyorlar.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget