21.11.2016 tarihli sözleşmemizden daha 13 gün sonra faturanız ödenmediğinden dolayı hattınız kısıtlanmıştır diye bir mesaj geldi. Fatura yada fatura bilgisi gönderemeyen firma para ödenmedi diye mesaj gönderdi bedelini bilmediğimizden gecikmeli olarak ödediğimiz fatura yüzünden bu ay normalde 51 TL olması gereken taahhütlü fatura bedelimiz 81.00 TL olmuş biz fatura olup olmadığını öğrenmeye gittiğimizde öğrendik. Superonline müşteri hizmetlerini aradığımızda bize 24.00 TL kapatma açma bedeli olduğunu bu yüzden faturamızın yüksek geldiğini söyledi. Aynı bayana fatura ya da bir bilgi gelmediğini söyledim ve oda bana biz faturayı postaneye gönderiyoruz sonrası bizi ilgilendirmez diye kaba bir cevap verdi bizleri saf yerine koyan bu firmadan şikayetçiyim fatura göndermiyorlar, göndermedikleri gibi açma kapama bedeli alıyorlar müşteri hizmetleri çok kaba her şey müşteri olana kadar.
Yorum Gönder