27 dakika bekledim telefon kulağıma yapıştı bir insana bağlandım müşteri temsilcisinin savunması 22.00. yoğun bir saatmiş normalmiş. Neyse akabinde 30 saniye sonra çekmedi hat düştü. Hadi bir daha ara bu nedir. İngiliz şirketi hadi İngiltere'de yapsın bunu... Verdiğimiz paralara yazık.
Yorum Gönder