Live TV video servisi bilgim dahilinde olmadan ve izinsiz şekilde üyelik yaptığım iddia edilip, faturama haksız bir şekilde 14 TL yansıtılmıştır. Bunun farkına varıp sözde bu aboneliklere sonlandırma mesajı yolladığımda faturama ücretlendirme yapıldığı söylendi. Bu bağlamda GSM operatörüm (Vodafone) benden onay mesajı veya herhangi bir bildirimde bulunmadan bu olaya taraf olmuştur. İçerik sağlayıcılardan ve buna aracılık eden kişisel bilgilerimi izinsiz sunan, ücretlendirmeyi hiçbir talimatım olmadan bana yansıtan GSM şirketim Vodafone'dan ve Live TV 'den şikayetçiyim. Bu sebepten olan zararımın karşılanmasını talep eder, gereğinin yapılmasını istiyorum. Ayrıca müşteri hizmetlerine ulaşmakta mümkün değil.
Yorum Gönder