İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Makromarket Buz Gibi Bir Alışveriş Mağazası.

Konya'nın yen'i yapılan kadın doğum hastanesi yanında yer alan Makromarket'in ısıtıcıları çalışmıyor. Alış veriş yapmakta çok zorlandık. 5 aylık bebeğimizle girdiğimize alışveriş yapmak istediğinize bin pişman olduk. İşin ilginci orada çalışan personellerin hepsi mont giymişler ve burunlarını çeke çeke çalışmaya çalışıyorlar. Ürün fiyatları zaten oldukça yüksek olan bu markette ısıtıcıların çalışmaması müşteriyi bu konuda mağdur etmeleri ve personellerine bu kadar acımasız davranması kabul edilemez bir durumdur. Bir an evvel bir aksiyon planı hazırlamalarını ve mağazanın ivedilikle ısıtılmasını talep eder çalışmalarınız da kolaylıklar dilerim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget