Vodafone hattıma 15 lira yükledim ve internetim kapalı olduğu halde 9 lira çektiler. 572.000 küsur KB harcamışım güya. WhatsApp'tan tek bir mesaj almadım, uygulama da güncellemedim. İnternetin i'sine dokunmadım. 4.5G'de kapalı ama 9 lira aldı Vodafone. Müşteri hizmetleri kullanmışsınız interneti diyor başka bir şey demiyor. Lira tutamıyorum hattımda artık sürekli çekiyorlar. Param iade olmadığı takdirde BTK'ya şikayet edeceğim.
Yorum Gönder