İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Liralarımı Çekiyor.

Vodafone hattıma 15 lira yükledim ve internetim kapalı olduğu halde 9 lira çektiler. 572.000 küsur KB harcamışım güya. WhatsApp'tan tek bir mesaj almadım, uygulama da güncellemedim. İnternetin i'sine dokunmadım. 4.5G'de kapalı ama 9 lira aldı Vodafone. Müşteri hizmetleri kullanmışsınız interneti diyor başka bir şey demiyor. Lira tutamıyorum hattımda artık sürekli çekiyorlar. Param iade olmadığı takdirde BTK'ya şikayet edeceğim.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget