0544539**** numaralı kullanmadığım pasif hattımı kontörlüye çevirmek için Vodafone çağrı merkezini aradım. Telefondaki bayan görevli hattımın kontörlü hatta çevrildiğini ve açıldığını söyledi. Bu konuşmadan 1 hafta sonra telefonuma "hattın kontörlüye çevrilmediğini, faturalı hat olarak devam ettiğini" yazan bir mesaj geldi. Hemen tekrar çağrı merkezini arayarak itirazımı ilettim. Kendileri bana bir işlem merkezine gidip sim kartı iptal ettirmemi, yen'i bir sim kart alındığında bu problemin ortadan kalkacağını söyledi. Fakat dedikleri gibi olmadı ay sonu 127- TL'lik bir fatura geldi. Tekrar aradım şikayet kaydı oluşturacaklarını ve en kısa sürede mağduriyetimin giderileceğini söyledi. Bu işlemi 3 defa aralıklarla yapmama rağmen her aradığımda daha önce şikayet kaydımın olmadığını, yeni oluşturacaklarını söylediler. Arkadaşlar ilk defa yabancı bir şirketin kalitesizliğine şahit oldum.
Yorum Gönder