Kısa bir süre önce internet problemin vardı, müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı oluşturdum, bir gün sonra gelip yaptılar. Gel gelelim arıza giderildikten sonra hız problemi yaşamaya başladım. Normalde 8 Mbit Alman gerekirken 3 Mbit'te düştü. Kota probleminde yok defalarca aramama arıza kaydı oluşturmama rağmen bu sorunu bir türlü çözemediler. Ya geliyorlar ya da teknik ekip bilgisi yetersiz. Buraya yazmamdaki amaç sağ olsun burada ki yetkililer ilgileniyorlar. Sikayetvar.com yetkililerine teşekkür ediyorum.
Yorum Gönder