İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İstemeden Tekrarlanan Paketler ve Müşteri Temsilcisine Bağlanamama.

Bir kere müşteri hizmetleri kandırıyor insanları. Vodafone yararına çalışıyor bizi memnun etmeye değil ayrıca bir aradığım da 20 dakikada zor bağlanmak nedir ya! Hattı kapatmak istedim fatura kesim tarihinden 1 gün önce aramanız gerekiyor dediler biz sadece kayda aldık dediler o gün pazara denk geliyor fatura dönmesin dedim o zaman cayma bedeli 2 aylık alınır dedim hayır siz arayın ulaşırsınız 24 saat dediler pazar oldu aradım ulaşamadım. Ertesi gün vazgeçtim çünkü 2 aylık cayma bedeli ekledikçe bu ayda benim eylülde aldığım internet paketini yenilemişler bana sormadan, aradığımda sistemsel hata sorulmuştur diyor. Taahhüt bitsin asla tekrar dönmem!

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget