Bir kere müşteri hizmetleri kandırıyor insanları. Vodafone yararına çalışıyor bizi memnun etmeye değil ayrıca bir aradığım da 20 dakikada zor bağlanmak nedir ya! Hattı kapatmak istedim fatura kesim tarihinden 1 gün önce aramanız gerekiyor dediler biz sadece kayda aldık dediler o gün pazara denk geliyor fatura dönmesin dedim o zaman cayma bedeli 2 aylık alınır dedim hayır siz arayın ulaşırsınız 24 saat dediler pazar oldu aradım ulaşamadım. Ertesi gün vazgeçtim çünkü 2 aylık cayma bedeli ekledikçe bu ayda benim eylülde aldığım internet paketini yenilemişler bana sormadan, aradığımda sistemsel hata sorulmuştur diyor. Taahhüt bitsin asla tekrar dönmem!
Yorum Gönder