İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İsteğim Dışında Galaktik M İnternet Yüklemesi

Yaklaşık 3 yıldır Vodafone hattı kullanıyorum. Başıma ilk defa böyle bir şey geldi. Ocak 2016 Faturamın normalinden 18 TL fazla geldiğini gördüm. Müşteri hizmetlerini aradığımda Galaktik M paketi diye telefonuma bir internet paketi yüklendiği söylendi (isteğim dışımda yüklenmiş hiçbir platformdan da böyle bir talebim yok). Benim böyle bir talebim olmadı dediğimde de telefonunuza yüklendiğine dair mesaj gelmiş itiraz etmemişsiniz gibi komik bir cevapla karşılaştım. Şikayet kaydı oluşturdum ve itiraz ettim. Ertesi gün geri dönüş yaptılar; "paketi siz kabul etmişsiniz" diyorlar. Kendilerine "nerede mesajım onay konuşmam" diyorum "mesaj veya telefonla değil biz sizin telefonunuza uygulamayla onay gönderiyoruz siz bunu kabul etmişsiniz "deniyor. Böyle saçma bir şey olamaz, "benim böyle bir durumdan haberim yok" diyorum çağrı merkezinde çalışan "eliniz çarpmıştır" diyor. Hakkımı her mecrada arayacağım.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget