Medela swing marka süt makinesi aldım (ağustos/2016). Kullanmaya başladığım ayın sonunda süt kaçırmaya başladı 3 kez İzmir şubesine gidip hortum ve aparatlarını para ile değiştirdim 2.ayın sonunda da pilli şekilde kullanamamaya başladım bu defa İzmir şubeden Ankara'ya merkeze gönderildi açıklama ise çok komikti pilleri Duracell marka kullanın sorun düzelecek makine geldi sorun hala devam ediyor. Ben çalışan bir anne olduğum için süt sağma sıkıntısı yaşıyorum, işe gider gelirken araçta savmak durumundayım Medela Ankara merkez iade konusunda hiç yardımcı olmadı süt sağamadığım için sağlık problemi yaşadığımdan başka marka süt makinesi almak zorunda kaldım. Medela beni çok zor durumda bıraktığı için şikayetçiyim.
Yorum Gönder