İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone İletişim Şirketi İle İletişim Kuramamak.

Yaklaşık 6 kez aramama ve her seferinde farklı bir menüden bağlanmaya çalıştığım Vodafone müşteri temsilcisine bir türlü bağlanamayarak pes ettim. Bir de Red müşterisiyim, numaramı giriyorum hatalı tuşladınız diyor. Şaka gibi değil mi? İletişim şirketi ile iletişime geçemiyorum. Kötü bir şirketsin Vodafone.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget