Kullanmış olduğum Vodafone operatörü için aylık sabit olarak 40 TL ödemekteydim, yalnız bir sonraki ayda faturam 60 küsur TL olarak geldi. Daha sonra fatura detayını internet üzerinden araştırdım karşılaştığım durum ise Harika.tv adı altında bir üyelik gerçekleştiğidir. Ben kesinlikle bu platforma üye olmadım ama müşteri temsilcisi ile görüştüğümde ısrarla üye olduğumu söylediler, araştırma sonuçlarında bir çok kişinin bu durumdan mağdur olduğunu gördüm ne yazık ki koskoca Vodafone nun bu gibi haksız kazanca maruz kalmış olduk. Bu durumun çözülmesini ve mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum yetkililere duyurulur.
Yorum Gönder