Uzun süredir İsimtescil kullanmaktayım ancak son olarak 10 domain eklenen linux paketine geçtim. Geçtiğim güne pişmanım. Sürekli hata, sürekli yavaş inanılmaz bir erişim sorunu yaşıyorum. Bahse konu şikayetler dile getirildiği zaman size suç atıyorlar. Ben memnun değilim kısacası. Bu kadar yavaş olmamalı. Sanırım 1998'den kalma serverlarda barınıyor bizim hesaplar. İsimtescil.net yetkilileri, kendinize yakışanı yapın.
Yorum Gönder