1 yıldır kullanmış olduğum Vodafone hattımda ödediğimin tutarın taahhüt sonrasında yine aynı kalacağı söylendi, bugün yeni tarifem gelince faturamın arttığını ve kullanmış olduğum 3 GB internetin, 2 GB'a düştüğünü gördüm, bu işlemler hat sahibinden herhangi bir onay alınmadan, habersizce yapılmıştır. Şikayet kaydımı oluşturdum, bakalım nasıl ispat edecekler. Mümkün olan en kısa süre içerisinde çıkacağım, resmen telefonda başka söyleyip, sonrasında farklı iş yapıyorlar.
Yorum Gönder