12 Aralık 2016 tarihinde kanun gereği geriye dönük 2006-2016 kesilen kredi kartı ve ek kart aidatının iadesi için genel müdürlüklerine yazılı olarak başvurdum işleme alındığı 21/12/2016 tarihinde SMS ile bildirildi 2 ay sonra sadece 2011-2016 arası hesap özetinin fotokopisi geldi hiçbir açıklama yok aidat iadesi yok müşteri temsilcisini aradım banka şubesine gitmemi söyledi,banka şubesi 2011 öncesi kayıtları göremediklerini bir şey yapamayacaklarını söyledi 2 kez şikayet formundan müşteri temsilcisine mail attım dönüş olmadı ilgisizlik... İlgisizlik... Bu tük, mahkemesine gitmeden bir şey yapamazsın demektir.
Yorum Gönder