İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Vodafone Fazla Fatura Bedelini Ödenmedi!

Yaklaşık 4 aydır Vodafone Red üyesiyim ve ilk aydan itibaren tarife tutarından fazla faturalar geliyor. Müşteri temsilcisi dediğine göre her şey dahil pasaporta üye olduğumdan her yurt dışına çıkışımda kullanım yapmasam da günlük 12,50 tutarında ücret yansıtılmış. Onlardan kaynaklanan bir hata olduğunu dile getirip geri ödeyeceklerini belirttiler. Net bir tutar için gerekli departmanların araştırıp 48 saat içinde geri dönüş yapılacağı söylendi. 48 saatten sonra kısa bir mesajla sorunun en kısa zamanda çözüleceği belirtildi. 24.02.17 tarihinde başlattığım şikayetim hala çözülmedi ve hala yetkili bir kişiden sorunla ilgili bilgi alamadım. 01.02.17 tarihinde müşteri hizmetlerini tekrar arayıp "sorunla ilgili gün içinde geri dönüş yapılmasını bekliyorum" dedim, 3 gün geçti hala bir cevap yok. Bu artık yanlışlıktan çıkıp usulsüzlüğe giriyor. Ödeme bekliyorum ama kimseye ulaşamıyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget