03.02.2017 tarihinde yani bugün N11'den TV siparişi verdim 2199 TL'ye ürünü satın aldım kredi kartımdan tutar çekildi. Ürünü mağaza indirim yapıp 10 adet stok açtı satın aldım ama aldıktan bir saat sonra mağaza (dijitall) üzgünüz ürünü tedarik edemiyoruz dedi ve siparişimi reddetti. Ben ürünü buradan aldım diye aynı fiyatta bulduğum gitti *******'dan almadım ve oradaki %5 lik sepet indirimi kaçırdım ve ürün şu an 2350 TL'ye çıktı. Soruyorum burada benim suçum güvenip almaktan başka ne suçum var. Bir de üstüne üstlük kartımdan kesilen 2199 TL ücret tarafıma 3 iş günü içinde yüklenecekmiş benim TV ihtiyacım var almam gerek ama kartımda yer olmadığı için alamıyorum 8 yıldır GittiGidiyor müşterisi olarak oradan hiçbir sorun yaşamadığım halde bu siteden bunu yaşamak beni üzdü.
Yorum Gönder