Vodafone Faturasız Hattıma Haciz Geldi. 2011 yılında kullanmışım faturasız hattımı bana haciz geldi. Şaka gibi milleti mağdur ediyorlar. Tiny 01:05:00 Paylaş: Twitter Facebook URL Print Email Etiketler: GSM Operatörleri İletişim Şikayetler Vodafone
Yorum Gönder